Ik ben maar een leek maar volgens mij is wat onder dat dekseltje zit doorgebrand. Daarom kun je die zwarte vlek niet wegkrijgen.

Toegevoegd na 22 minuten:
Koop dus een nieuwe printplaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet, dat is de microprocessor van de print. Het is de core waarop alles draait.

Als je het eraf haalt, kan je het product weggooien, dat zal het dan niet meer doen.

---

Het is een goedkope manier om een microprocessor te maken en te beschermen.