Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is de Tom Tom navigatie zo onduidelijk te zien op het scherm?

Met een beetje zon is het scherm zeer onduidelijk, maar zodra de voeding via de sigarettenaansteker wordt onderbroken is het navigatiescherm weer goed zichtbaar, maar ja na enkele minuten moet hij weer aangesloten worden op de sigarettenaansteker anders valt de navigatie stil vanwege geen energie.
Hoe kan het dat zonder spanning het navigatiescherm goed te zien is en met spanning de zichtbaarheid zo slecht wordt ?

3.1K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Goeie vraag, ik heb dat probleem ook.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De helderheid van je TomTom kakt in omdat via de Sigaretten->USB omzetter én de accu moet worden geladen én de TomTom moet zelf gevoed blijven, doe je dit met een niet originele TomTom Sigaretten -> USB plug die maar 0,5A tot 1A levert, dan krijg je de problemen zoals jij beschrijft, gebruik daarom dus de originele TomTom Sigaretten->USB voeding die wél 2A kan leveren, en je scherm wordt weer net zo helder als op de interne accu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bij mij werkt het...om eerlijk te zijn had ik dat niet verwacht :-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding