Nee, dat gaat niet sneller.
Elektriciteit ''verdampt'' niet zoals water als je het verwarmt.
De spanning kan wel iets hoger worden, maar dat wordt verder door de elektronica geregeld zodat er bij een warme batterij niet meer stroom loopt dan door een warme.
Reddie
5 jaar geleden
limonadesiroop2016
5 jaar geleden
@reddie is het ook niet zo als een telefoon warm is dat die extra zn best doet om hem koeler te maken waardoor er meer batterij verbruik is