Waarom verzend swoop mijn telefoon niet terug?
Ik heb een telefoon opgestuurd naar een bedrijf genaamd swoop deze koopt onder andere telefoons in van particulieren voor een leuk prijsje ik heb een samsung galaxy s5 naar hun toegestuurd hun hebben de telefoon ontvangen en mij netjes een mailtje gestuurd dat het naar de controle afdeling word gestuurd de volgende dag krijg ik een maitlje dat swoop failliet is gegaan en dat ik naar hun curator moest gaan mailen om iets te horen over mijn telefoon na een paar mailtjes naar de curator stuurt deze mij een uitnodiging om mijn telefoon op te halen in den bosh.... omdat hij niet meer ingenomen kon worden ivm dat ze failliet zijn gegaan den bosh is erg ver van mij vandaan dus dit was niet mogelijk ivm reistijd en vervoer ik heb voordat ik de telefoon op stuurde met swoop gebeld om te vragen of mijn telefoon gratis terug gezonden zou worden als hij niet kon worden aangenomen toen zei mevrouw aan de telefoon duidelijk dat in wat voor situatie dan ook mijn telefoon altijd gratis teruggezonden zou worden als de telefoon niet aangenomen zou kunnen worden dit heb ik ook doorgestuurd naar de curator maar deze mevrouw blijft zeggen dat ik hem moet komen ophalen en dat ze hem niet gaan verzenden.... mag dit zomaar? want er word mij van te voren iets beloofd wat ze niet echt na komen erg vervelend voor mij want ik ben mijn telefoon kwijt hebben jullie tips?
Alvast bedankt
De curator is niet verplicht om toezeggingen van het bedrijf nog na te komen. Zijn eerste verantwoordelijkheid is om de schuldeisers zoveel mogelijk te kunnen uitkeren.
Helaas sta je als klant hier niet (meer) op de eerste plaats. Ik hoop voor je dat het toch nog goed afloopt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.