Waar kan ik een lamp kopen die aangaat als je klapt?

Ik zag op wish een lamp van als je klapt dat hij aangaat.
Mijn probleem is wish heeft slechte kwaliteit voor led lampen.
Dus weet iemand een goedkoop adressje voor een lamp (het lieft niet al te duur)

Met vriendelijke groet mine1975

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
8.6K

Antwoorden (1)

Dat kan onder andere bij bol.com. Die heeft een Voluma LED lamp met Spraakdetectie in het assortiment. Deze uitzonderlijke lamp met 5 witte ledlichten wordt geactiveerd door je stem of een ander geluid (65 db of meer) zoals bijvoorbeeld klappen.
Amadea
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt maar ik zoek het liefst een lamp met een fitting en ietsjes minder duur meer super bedankt!