Kan je VST plugins op een harde schijf zetten? Zo ja, hoe?

Ik heb al een tijd FL Studio en heb wat goedkopere plugins gratis kunnen fixen.
Ook heb er een gekocht en ik zou ze graag willen bewaren. Voor als er iets misgaat bijv. met de PC.
Kan dit op een harde schijf en hoe moet dat, de hele map erop of via een bepaalde manier ?

5 jaar geleden
1.6K
TurfGraver
5 jaar geleden
Bewaar de originele installers met registratie gegevens op een aparte schijf of stick (ook je hardeschijf kan stuk gaan).

Antwoorden (1)

Vst plugins staan in een eigen map op je harde schijf.
om te zien welke mao dat mogelijk is raad ik je even aan op YouTube te kijken zo als Tutorial: How to find and install VST plugins into FL Studio.
zie link
op you tube vind je heel veel info filmpje over FL Studio en vst plugins
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
TurfGraver
5 jaar geleden
Vst plug-ins (vaak een *. dll) staan in een eigen map.
De registratie van de plug-ins (indien van toepassing) wordt echter anders geregeld.