Hoe zet je muziek op een IPod ZONDER ITunes?

Het probleem met ITunes is dat dit programma de meeste liedjes niet overzet op m'n IPod, dus ben op zoek naar een alternatief.

5 jaar geleden
4.3K
paulus811
5 jaar geleden
Ik heb dit probleem ook, maar synchroniseer dan een paar keer en vergelijk het aantal nummers in iTunes met het aantal op de telefoon. Uiteindelijk staan ze er dan allemaal op, maar fraai is het zeker niet.

Antwoorden (1)

Er zijn ontzettend veel programma’s die claimen dat ze data kunnen overzetten van PC naar iPhone zonder iTunes. Maar AirMore is een van de weinigen die dat daadwerkelijk goed uitvoert. In tegenstelling tot andere programma’s, is dit alles-in-één beheersprogramma online, wat betekent dat u hiet op uw computer hoeft te installeren. Bovendien kan het de complete taak voltooien zonder USB kabel. Met dit programma kunt u makkelijk muziek, video’s, foto’s apps, documenten en nog veel meer data naar uw iPhone overzetten, zonder iTunes.
5 jaar geleden
Iloon2punt0
5 jaar geleden
Ik denk dat je verkeerd gelezen hebt want ik heb het over een IPod. En aangezien je iets in de playstore moet downloaden lijkt t me dat het niet kan met een IPod.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
"Maar AirMore is een van de weinigen die dat daadwerkelijk goed uitvoert."
Nou, veeg iFunbox en 3UTools niet uit.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
"Het probleem met ITunes is dat dit programma de meeste liedjes niet overzet op m'n IPod"
Dat is prima gedrag van iTunes, want iTunes zet alleen maar over wat compatibel is met je iPod, want deed iTunes het wel dan had je er nog niets aan op je iPod. Je moet ALLE gewenste track CONVERTEREN naar AAC in iTunes. En dan zul je zien dat het wél allemaal overgezet wordt.
paulus811
5 jaar geleden
Nee Buurmannetje, iTunes werkt gewoon soms niet lekker. En een nummer wat iTunes bij sync poging #1 niet overzet, neemt 'ie in poging #2 of #3 wel mee. De oorzaak zit dus niet altijd in het formaat.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
"Nee Buurmannetje, iTunes werkt gewoon soms niet lekker."
Dat heeft een externe oorzaak en ligt niet zozeer aan iTunes. Ik haal best veel muziek van Beatport en die gebruiken ontzettend veel tags en de album-art is vaak insane groot.(2300x2300) Ik beheer mijn bibliotheek met het ultrafijne mp3tag om orde te scheppen in de tags en hervorm het album-art naar 500x500 voordat ik het importeer in iTunes en heb nog nooit problemen gehad met tracks die niet over te zetten zijn tijdens de eerste poging.
Iloon2punt0
5 jaar geleden
*Buurmannetje, dank voor de tip van het converteren. Dat wist ik nog niet. Dat ga ik zeker proberen.