Koelkast geeft geen geluid, koeld niet maar er brand wel licht. Wat kan het zijn?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.6K
TurfGraver
6 jaar geleden
Thermostaat of pomp stuk?
liveisgreat
6 jaar geleden
Ik vrees dat je een hersteldienst moet laten komen om dit vast te stellen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Misschien heb je een lek in het koelsysteem en heb je geen koelgas meer?
Maar thermostaat zoals Turfie stelt zou ook mijn eerste ingeving zijn, en bovendien het makkelijkst te controleren.
bamibal
6 jaar geleden
Staat de thermostaat niet gewoon te laag ingesteld? Kijk even of er een draaiknop in zit en op welke stand deze staat.
Amadea
6 jaar geleden
Het zou kunnen dat je per abuis de ontdooiknop hebt ingedrukt. Dan heb je wél stroom, maar het vriesvakje is bezig om z'n inhoud te verwateren.

Antwoorden (1)

Mogelijks is de thermostaat of de compressor defect.