Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn telefoon laat niet op wat nu?

Ik heb een samsung s7 edge
Sinds twee dagen wilt mijn telefoon niet opladen ik heb meerdere laders geprobeerd en alle stoptcontacten in huis, maar dit werkt ook niet
Als ik mijn telefoon aansluit op mijn laptop laad hij wel op maar dan heel sloom zo sloom dat ik er geen geduld voor heb
Ik vind het raar dat mijn telefoon wel oplaad als ik hem in mijn laptop doe maar niet als ik hem met een lader of powerbank wil opladen
Wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
https://www.google.nl/search?ei=E-muWsidLOaC6QSSiJjwCw&q=fast+charge+does+not+work+low+power+charge+work+samsung+s7+edge&oq=fast+charge+does+not+work+low+power+charge+work+Samsung+S7&gs_l=psy-ab.3.0.33i160k1.5976.11311.0.13007.10.10.0.0.0.0.155.717.9j1.10.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.3.279....0.IjE3iC6_Hdo
liveisgreat
6 jaar geleden
er is toch iets niet in orde met je batterij...ga es langs bij de shop wazr je hem kocht of n vergelijkbare zaak.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" er is toch iets niet in orde met je batterij...ga es langs bij de shop wazr je hem kocht of n vergelijkbare zaak."
Heb je het verhaal wel goed gelezen? Alleen snelladen werkt niet, langzaam laden wel, hoe kan dan de batterij de oorzaak zijn?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt naar de telefoonwinkel terug gaan, hier kunnen ze misschien nog wat doen. Zo niet valt dit probleem onder verzekering en kun je of een nieuwe telefoon of je geld krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding