Maakt iTunes ook een reservekopie van Whatsapp gesprekken?

Ik heb vrijwel geen geheugen op mijn iPhone om een back-up van mijn gesprekken naar de iCloud te maken. Daarom vroeg ik mij af of iTunes bij het maken van een reservekopie ook de gesprekken van Whatsapp meeneemt in de back-up.

6 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Ik denk het niet. Op android staat inwhatsapp duidelijk: "reservekopie maken" en "uploaden naar drive". bij apple heb ik dit nooit zient staan met "uploaden naar icloud" o.i.d.