Ik zou buiten achter in de tuin stroomvoorziening willen hebben voor mijn tuinpoortje te openen.kan ik dit ververvangrn door accu?

een vooorziening voor een electrish slot en mischien een camera

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
denk het beter is je gewoon kabel legt naar u tuin vanachter . want weet niet welk toestel je kocht maar 12v lijkt mij onmogelijk of moet je al transfo en dergelijke hebben

Antwoorden (1)

Ja, kan wel. Je moet wel een en ander aanpassen, omdat alle 12 volt moet worden, maar voor een handige knutselaar moet dat te doen zijn. Denk daarbij ook aan een waarschuwingssysteem voor als de spanning te laag wordt.....
jc54
6 jaar geleden
paulus811
6 jaar geleden
Ik denk dat adriaensens ook wel graag wil weten 'hoe dan'. Hier komt hij niet verder mee vrees ik.
jc54
6 jaar geleden
Ik ken de situatie daar niet, maar vanuit mijn werk (automonteur) kan ik me een elektromotor voorstellen die de poort opent, auto's hebben tegenwoordig ook een elektrisch slot, en een dashboardcamera is ook al helemaal ingeburgerd.