Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn macbook. Hulp gezocht?

Ik heb sinds vandaag een oude laptop van mijn vader gekregen. Daar stond al een wachtwoord in en ik kon daamer inloggen. Ik had toen het oude wachtwoord gewijzigd. En nu kan ik niet meer inloggen. Het gaat hier om een: Mac OS X PowerPoint G4 15". Ik heb de recovery al geprobeerd en dan lukte niet. Ook heb ik geen cd om opnieuw op te starten. Heeft iemand tips hiervoor?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Probeer je laptop te resetten, bijvoorbeeld door 'm te koppelen met een computer waar je je macbook eerder mee hebt aangesloten. Daarna gewoon de stappen van Apple volgen.