Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe laat ik mijn ledstrip gelijk lopen met mijn tv?

Ik heb een tv die helaas geen usb aansluitingen heeft. Daardoor kan ik de ledstrip niet op mijn tv aansluiten zodat mijn tv de ledstrip voeding geeft. Uiteraad kan ik de ledstrip ook aansluiten op een externe voeding maar dan loopt hij niet gelijk met de tv waardoor ik de ledstrip telkens aan en uit moet doen. Weet iemand hoe ik de ledstrip wel gelijk kan lopen met tv? of is er misschien een andere aansluiting die ook voeding geeft?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
dudemeister
6 jaar geleden
ik heb gewoon een stekkerdoos achter de tv liggen et de hele santekraam erin behalve de Tv Tuner.
Als ik deze aanschakel kan ik daarna mijn tv aanzetten en dan zou jouw aparte voeding ook aan moeten gaan als je het op dezelfde manier doet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"ik heb gewoon een stekkerdoos achter de tv liggen et de hele santekraam erin behalve de Tv Tuner."
Ja, da's de pipo-de-clown manier, kan ook maar is niet zo elegant, want dan moet je alsnog de TV uit de standby stand krijgen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Neem een Logitech Harmony 650 en programmeer via hun software een activiteit waarbij je TV én je LED strip geschakeld wordt. Als je nu TV wil kijken kan klik je die activiteit aan op de AB en dan gaat gelijktijdig de TV en de LED strip aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding