Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn Gmail account van mijn Samsung j1 wil verwijderen, moet ik mijn telefoon dan resetten naar de fabrieksinstellingen?

Ik weet hoe ik hem moet resetten, maar ik ben bang dat als ik dat doe ik mijn Gmail account niet meer op andere apparaten kan gebruiken.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
998
SimonV
6 jaar geleden
Is uitloggen niet voldoende? Wat wil je verwijderen?
Ritsuka
6 jaar geleden
je stelt 2 verschillende vragen, je vraagt in je hoofdvraag of je telefoon moet resetten om Gmail account van je telefoon te halen, maar in je toelichting vraag je of je Gmail account verwijderd word als je je telefoon zou resetten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hallo,
Je hoeft je gsm niet te resetten.
Dit is hoe je wel doet:
Ga naar instellingen. Zoek accounts (kan een titel of een knopje zijn) indien een knop: klik er op. Daar zie je ergens "google". Tik erop. Daar zie je alle accounts. Tik op het te verwijderen account. Dan rechtsboven op de drie bolletjes. Dan klik je op account verwijderen. Dit verwijderd het account van je gsm. Je kan het dan nog gebruiken op alle apparaten.
Mvg
Jonas
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding