Kan je je scherm op nemen van je tv?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
Kun je dan niet beter het signaal van het beeld opnemen?
Amadea
6 jaar geleden
Als jij een filmcamera hebt, ja. En met een dvd-recorder kan je alles wat op tv komt opnemen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hou doe je dat met dat signaal.
TurfGraver
6 jaar geleden
Wat voor signaal is het?

Antwoorden (2)

Daar zijn verschillende apparaten voor. Opnemen in standard definition kan met bijvoorbeeld een easycap of en dazzle. Opnemen in high definition kan met bijvoorbeeld een hauppauge HD pvr of een black magic intensity pro. Let wel op, opnemen in SD betekent ook spelen in SD. Voor HD geldt hetzelfde
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, dat kan gewoon met een videorecorder. Je hebt 3 min of meer gangbare soorten: VHS, Betamax en V2000