Aangezien lijm geen aanrader was. Wat voor tips hebben jullie voor Solderen?

Gaat hier over een printplaatje van een toetsenbord dus het moet nauwkeurig

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Mja, solderen moet met een soldeerbout. Aangezien het hier om een printplaatje van een toetsenbord gaat, waar de contactjes vaak zeer dicht opelkaar zitten, vraagt dat om een soldeerbout met een zeer dunne stift, goede ogen en een vaste hand.
En nieuw toetsenbord is helemaal niet duur, wist je dat?

Toegevoegd na 1 uur:
Ah, ik heb op Google gevonden wat je wilt gaan doen. Leuk. Dan blijft het eerste gedeelte van mijn antwoord gelden. Je wilt gaan knutselen, dus dan moet je leren solderen. Alle begin is moeilijk, begin eerst even met oefenen op wat draadjes en oude printen. Lees de PDF:
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een keyboard hack? verklaar u nader aub!
AWM
13 jaar geleden
Heb ik al gedaan, Ckyde, maar je zult daar behendigheid in moeten ontwikkelen. Zie mijn antwoord.
AWM
13 jaar geleden
En dan?