Toetsen geluid hp laptop doen niet, hoe kan dat?

Ik heb een hp latop en ik wou het geluid wat zachter zetten via het toetsenbord want ik zat een film te kijken op Netflix met een koptelefoon op, maar de knoppen voor het zachter/harder/uit zetten van het geluid doen niet, ook de toetsen met een zonnetje erop doen niet als je de verlichting van het beeld lager/hoger wilt zetten. Ik probeer nu ook alle andere bovenste knoppen maar alleen
esc, prt sc, pg up, pg dn doen het

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zijn dit ook de F1, F2 tot F12 knoppen? Dan zou het kunnen dat je de functietoets [Fn] moet indrukken terwijl je op deze toetsen drukt

Antwoorden (1)

Hoe het kan heeft verschillende redenen, maar hoe het opgelost moet worden is als volgt:

Zet de laptop uit, en verwijder de batterij, en haal de voeding los van de laptop. Druk nu op aan/uit toets voor een volle minuut. Zet de batterij er weer in en sluit de adapter weer aan, en zet de laptop weer aan. Herinstalleer eventueel de HP Hotkey Support drivers. Aangezien je geen model aangeeft kan ik je geen link voor deze drivers geven.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Naam van pc: DESKTOP-13J8QBN
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
I love it, amy je bent een schatje!... :-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Super cute, maar dat is inderdaad de naam van je computer maar op het netwerk. Het gaat om het type HP je hebt, bijvoorbeeld pavilion of elite... of misschien is het een typenummer?