Welke rekenmachine bestellen?

Ik ben op zoek naar een goede rekenmachine, die niet al te duur is (tot max 25 euro)
Hij mag NIET grafisch zijn en de volgende functies zijn belangrijk
-breuknotatie
-wetenschappelijke notatie
-van breuk naar waarde in getallen (en andersom). Volgens mij is dit de
F<->D toets op de GR.
-haakjesnotatie

Als iemand een goede rekenmachine weet, dan hoor ik dat graag :)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (4)

Hallo, ik gebruik nu een rekenmachine van de action :D werkt goed, alles staat erop. Wortels,breuken,wetenschappelijke notatie noem maar op
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deze rekenmachine had ik in de eerste klas van de middelbare school gekocht op advies van onze leraar wiskunde en bevat alle functies.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voor de prijs-eis zou ik je persoonlijk deze rekenmachine aanraden:
Casio FX-82MS wetenschappelijke rekenmachine

Als je jezelf tegemoet wil komen dan raad ik je aan om 10 euro meer uit te geven en deze rekenmachine te kopen:
Casio fx-82ES plus
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voor minder dan een tientje heb ik de Canon F-502G gekocht. Heeft alle functies die jij zoekt en verder gewoon een recht-toe-recht-aan apparaat.