Is deze li ion batterij beveiligd?

Deze cellen komen uit een fietsaccu van accell. De fiets was een koga. Ik probeer te begrijpen of deze intern beveiligd zijn.

Toegevoegd na 10 uur:
Beveiligd tegen te ver ont- en overladen

Picture for question
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
beveiligd tegen wat...?
Rugtas24
7 jaar geleden
Overladen en tegen een te laag voltage

Het beste antwoord

Beveiligingen zitten normaliter niet in de cellen, maar in de elektronica er omheen. De laadapparatuur beveiligd tegen overladen, defecte cellen en te hoge temperatuur, de verbruiker beveiligd tegen overbelasting, te hoge temperatuur, en diepontladen.
Of al die beveiligingen in het accupack zitten is op een foto niet te zien, maar wel waarschijnlijk.

Toegevoegd na 1 uur:
Een deel van die externe beveilioging zit op de cel.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Rugtas24
7 jaar geleden
thanks