Wat kan je doen iphone denkt dat koptelefoon er in zit?

Al het geluid doet het behalve van muziek en geeft aan dat koptelefoon er in zit. Harde reset en opnieuw opstarten al geprobeerd er zijn geen updates please help ben wanhopig!

Toegevoegd na 1 minuut:
Geluid doet het niet overal mijn fout

Toegevoegd na 5 minuten:
Het is een iphone 5s

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
33.4K

Het beste antwoord

Het kan zijn dat er rommel of vocht in je hoofdtelefooningang zit. Maar in jouw geval vermoed ik iets anders. Er zitten in de hoofdtelefooningang twee miniscule balletjes die opzij worden gedrukt als je er een hoofdtelefoon instopt. Waarschijnlijk is er een balletje blijven steken toen je je hoofdtelefoon er weer uit hebt getrokken. Je zou de plug van je hoofdtelefoon een paar keer er weer in kunnen schuiven en eruit halen. Helpt dat niet, buig dan een paperclipje open zodat je een lange S krijgt en stop de smalle kant in de hoofdtelefooningang en draai de paperclip een paar keer rond.
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Al een wat ouder topic, maar nog steeds van toepassing.
https://www.recovery-tool.com/ios-recovery/iphone-stuck-in-headphone-mode.html
Toegevoegd op 14 juli 2019 08:17: tekst