Kun je met een normale vr bril (Huawei p8 Lite) ook games doen voor een google cardboard?

Met deze vr bril : https://www.123bestdeal.nl/huawei-accessoires/p8/toebehoren/vr-box-virtual-reality-bril

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Dit ligt echt aan het spel. Als het spel echt een controller gebruikt die bij de Huawei p8 Lite zit, dan kan het natuurlijk niet. Wanneer je in een achtbaan simulator zit, dan werkt dit natuurlijk wel. Het ligt dus echt aan het spel of het een controller nodig heeft of niet. De google cardboard heeft wel een knopje waarmee je het scherm aanraakt. Dit gebruiken vele games wel.

Kortom : Wanneer ze niet de controller van de Huawei p8 Lite nodig hebben, dan wel