Welke accu kan ik gebruiken in mijn denver DCH-330 drone?

Hallo,

Ik heb recentelijk de "Denver DCH-330" drone gekocht en ik vind het echt geweldig!
Ik heb alleen 1 nadeel, wat waarschijnlijk best wel makkelijk is op te lossen.
De batterijduur van de meegeleverde batterij is echt een groot nadeel.
Nu zou ik dus graag een betere batterij willen kopen, die minstens dubbel zo lang kan...
Dus mijn vraag is : Welke betere batterij past er in mijn drone?

Alvast bedankt ;-)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Leuke quadcopter heb je gekocht.

Je kan via de webshop Drone-zaak een grotere accu kopen, van bijvoorbeeld 500mAh (zie product: WLtoys 3.7volt 500mAh, voor 14,90 euro).

Daarnaast kan je via miniinthebox replica accu's kopen, vaak stukken goedkoper en echt niet minder goed.
Nadeel is vaak wel de lange levertijden.