Hoe maak je de achtergrond van een foto wazig op je iPhone?

Ik zie altijd van die profielfoto's van mensen die hun een foto met hun eigen foto als achtergrond hebben alleen is die achtergrond dan iets uitvergroot en wazig. Ik heb zelf ook een iPhone, maar ik zie het nooit ergens staan. Moet je hiervoor echt een speciale app downloaden want dat heb ik ook wel eens gedaan maar ik vind het vreemd dat iedereen met een iPhone dat gewoon heeft.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoi dit heet het bokeh effect. Misschien helpt de naam je bij het googlen. Ik kan je helaas niet helpen met de programma's voor de iPhone. Bokeh is te creëren met een goede lens maar ook met programma's zoals photoshop. Ik ga ervan uit dat er een app bestaat die dit makkelijk voor je oplost zonder eigen werk, zoals de toepassing van een filter of iets dergelijks. Wie vult me aan met het antwoord?
Ritsuka
8 jaar geleden
Depth of field, kan met een goede camera

Het beste antwoord

Dit wordt via whatsapp gedaan.
Zodra je je foto op whatsapp upload wordt de achtergrond wazig gemaakt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Nee, dan is de foto gewoon normaal.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Ritsuka Nee hoor op de iPhone kan dat gewoon met WhatsApp
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja ik denk dat ik dat bedoelde, dankjewel!
Ritsuka
8 jaar geleden
Gebeurt niet standaard ls je iets op whatsapp upload, dat bedoel ik.