LED Strip doet het niet, knippert alleen 1 ms. Hoe komt dat?

Ik heb zojuist een LED Strip gekocht en deze laten bezorgen op kantoor. Daar deed hij het prima. Vervolgens opgerold met behulp van de bijbehorende houder, en sluit ik hem thuis aan.

Ledstrip gaat voor 1 milliseconde aan en is dan meteen weer uit. Het betreft een: 72W Waterproof LED Strip Light RGB 4500lm SMD 5050 - EU Plug/AC 100~240V (5m)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (1)

De kans is groot dat de voeding defect is geraakt, hoe dat komt kan ik helaas niet helemala duidelijk maken, maar het kan te maken hebben met het verschil van spanning van uw huis ten opzichte van het kantoor. Probeer de lamp nogmaals op het kantoor als hij het daarna ook daar niet doet kun je er vanuit gaan dat de voeding ook wel een driver genoemd defect is geraakt, claim je garantie en vraag je geld terug, de kans dat je een nieuwe lamp krijgt met het zelfde mankement is groot, zeker als dit een goedkope lamp vanuit china betreft.