Hoe zet ik spelletjes op mijn TI-84 plus CE-T rekenmachine?

Dit is een vrij nieuw model.
Als ik zelf op het internet zoek zie ik bij tutorials op bijvoorbeeld youtube hoe "open doors" op de rekenmachine wordt geïnstalleerd, waarna je spelletjes kunt installeren. Voor elk type rekenmachine heb je voor wat ik heb begrepen een andere open doors maar voor mijne heb ik de goede versie van open doors niet kunnen vinden.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
14.8K

Antwoorden (1)

Ja hoor dit is mogelijk u zult hiervoor uw calculator aan uw pc moeten aansluiten, In de bron kunt u een linkje zien die verwijst naar een lijst spelletjes voor uw calculator.
Kopieer de bestanden via TI-CONNECT naar uw calculator , zorg ervoor dat u de laatste versie van ION heeft op dit moment : Ion v1.6 dit is een shell wat ervoor zorgt dat uw calculator de programmering staal begrijpt van de spelletjes , reken tools.

Met vriendelijke groeten!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Waar staat de bron?