Kun je een iphone 6 zonder hoesje gebruiken?

Ik heb zojuist een iphone 6 gekocht en wil hem graag zonder hoesje, protector, bumper o.d. gebruiken. Dit om er echt van te genieten. Altijd zuinig met telefoons en er nog nooit eentje laten vallen. Kun je een iphone 6 zonder hoesje gebruiken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Ja hoor ,dat is echt geen enkel probleem. Hoesjes zijn er vooral om krassen te voorkomen, en om een extra "bumper" te hebben als ze onverhoopt toch vallen of stoten, wat nu eenmaal snel is gebeurd. Maar als jij superzuinig bent met je telefoon en hem steeds in je binnenzak of in je tas in een geschikt vakje houdt ofzo, verplicht niemand je om een hoesje of tasje aan te schaffen ; het toestel functioneert daar echt niet beter door.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
Leuk dat iemand van zijn telefoon wil 'genieten'. Ik bel er hoofdzakelijk mee....