Hoe kan ik geld krijgen op mijn play store account?

Ik wil een app kopen in de play store en heb een abonnement bij Simpel. Kan ik misschien met mijn abonnement kosten een app kopen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Er is een link op Internet waar de geaccepteerde betaalmethoden voor Play Store worden beschreven. Ik heb paypal gekozen omdat die het fijnste werkt, maar een directe facturering via de provider behoort ook tot de mogelijkheden(zie link)

zie: https://support.google.com/googleplay/answer/2651410?hl=nl
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt apps alleen betalen met je telefoonrekening als je klant bent bij KPN of T-Mobile.

Wel is het mogelijk online een Google Play Card te kopen. Dat is een soort cadeaubon die je kunt inwisselen voor apps. Binnen een minuut kan je dan je eerste app kopen. Zie https://www.playcardgiftcodes.nl/

Google Play is te betalen met PayPal.

Of je kunt een prepaid creditcard gebruiken. Zoals bijvoorbeeld de 3V Card, die je kunt kopen bij een tankstation of kiosk.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar simpel valt toch onder t-mobile ?
Amadea
8 jaar geleden
Nee, niet meer.