Hoe verbind je een PS4 controller met de Remote-Play app?

Ik heb de app Remote Play voor mijn Samsung Galaxy S5+ gedownload. Hiermee kun je spellen van je PS4 naar je mobiel streamen en zo dus via je mobiel op de PS4 gamen. Maar nu zit er een functie in de app waarmee je ook een PS4 controller kunt aansluiten via bluetooth zodat je met de controller op je mobiel kunt spelen. Nu heb ik de controller via bluetooth aangesloten aan mijn mobiel, en de telefoon reageert ook gewoon (draadloos) op de controller, maar als ik dan de app weer opstart, dan zegt de app dat je alleen nog maar op de PS-knop of Home-knop van de controller hoeft te drukken en dan zou je moeten kunnen spelen. Maar hoevaak ik ook op de Home-knop druk, de app en de telefoon reageren niet op de controller..
Wat gaat er mis?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

De remote play is alleen voor de playstation vita dus als je een play station vita ik huis hebt kan je deze als een controller gebruiken om dus te spelen op je ps4 vanaf de psvita