Bestaan er multi-koffiezetapparaten?

En dan bedoel ik een koffie machine die zowel Senseo-pads, als Nespresso cups, als de koffie van Dolce Gusto kan zetten (en andere merken).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Lijkt me niet, want dit is nou de enige concurrentie-mogelijkheid die de pad- en capsulemakers hebben.
Want dáár komt natuurlijk het grote geld (klantenbinding : je móét wel die of dat kopen...)vandaan, en Senseo heeft die boot gemist : je kunt nu pads van allerlei huismerken kopen, en dat was dus een 'beetje dom' van Senseo....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, er bestaan geen multi koffiezetapparaten en zullen ook niet komen.

Moet een koffiemachine komen die zowel de Senseo-pads, de Nespresso cups en Dolce Gusto kan zetten. Zou de prijs behoorlijk pittig zijn. Aangezien ze rechten over het systeem moeten betalen en dat 3 keer.

En wanneer de prijs te hoog zal niemand het kopen. Dus lijdt het bedrijf veel verlies. Dus niemand zal zich aan dit systeem wagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat gaat hem niet worden want nespresso heeft patent op zijn apparaten en op zijn cups senseo philips is de enige die de senseo maakt en douwe egberts heeft geen patent op de koffie pads. Ze hebben puk gemaakt en daarmee zet je ook koffie met pads van DE of van perla gazo maar door.