waar kan ik een usb naar serieel kabel kopen die langer is dan 2 meter?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eh waarom koop je niet gewoon een usb verlenger? 180 cm verder kom ik niet. http://tweakers.net/pricewatch/283845/icidu-usb-naar-seriele-kabel-1-komma-8m.html Oplengen naar zover als het signaal door blijft komen:
http://www.allekabels.nl/usb_Accessoires/usb_Verlengkabels.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
of je neemt een langere seriele kabel; dat werkt en kan in ieder geval.

Het beste antwoord

Ik heb Nederland wel een beetje afgezocht, maar de maximum lijkt hier op 1,8m te liggen. Nu kan deze kabel natuurlijk aan beide kanten wel weer verlengd worden met een USB verleng kabel, of een seriele verleng kabel, maar goed, dat was je vraag niet.

Ik heb een 3meter kabel (10ft) gevonden in het buitenland.

Misschien toch gewoon een USB-serial adapter en lange kabel aan beide kanten kopen?

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartelijk dank voor het vinden van die 10 ft lange kabel!