Hoe maak je een Back-up in iTunes van een iPhone 6 64gb ??

Ik wil een Back-up maken van mijn iPhone
Maar via iCloud is 5gb echt niet genoeg
Dus ik wil een Back-up maken in iTunes maar moet ik hem dan elke keer aansluiten en backupen
Heeft iemand een andere manier

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, je moet hem elke keer aansluiten. Als je regelmatig een backup maakt, dan is dat in een paar minuten gepiept. Hoe langer je wacht hoe langer het gaat duren. Kwestie van 't ding aansluiten als je toch achter die computer zit, iTunes starten, backup starten en verder gaan waar je mee bezig was. Tegen de tijd dat je daarmee klaar bent is iTunes doorgaans ook klaar.

Het beste antwoord

Een volledige backup hoeft je niet zo vaak te maken
Dus in itunes kun je een backup maken op je systeem zelf. deze hoef je echt niet elke week of zo te maken.
voor de rest kan je de icloud gebruiken.
En daar hoef je als je bijvoorbeeld email van gmail hebt of zo niet eens die opties te gebruiken.
Alleen iets als agenda contacten en zoek mijn iphone is belangrijk.
Foto's kun je eventueel ook in iets als dropbox opslaan ik zelf sla ook liever foto niet op in iphoto.
documenten etc kan wel belangrijk zijn maar zorg ervoor dat video bestanden buiten je map documenten die iclouds aanspreken worden bewaard
je hoeft alleen een grote backup uit te voeren als er weer eens een grootte update van IOS zelf is en zelf dat hoeft niet altijd bij elke mini update
de app updates komen vanzelf door de software update als je zou herstellen naar je laatste backup.
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje