Als de HD-Ready TV 1080p accepteert zal deze het terugschalen naar 720p. Als de HD-Ready TV geen 1080p accepteert zal je de PS4 op 720p moeten zetten in het menu.

Je zal iig nooit 1080p zien, aangezien je TV niet zoveel pixels heeft.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan. Alleen als de aansluitingskabel (ps4 naar tv) HD ondersteund. (HDMI kabels ondersteunen HD)