Wat is het verschil tussen deze Vaporizers?

Er is wat nieuws op de markt gekomen en dat is de G pen/Vaporizer.
G Pen/Vaporizer is bedoeld om mee wiet te roken op een veel veiliger manier dan wanneer je dit in een blunt/joint stopt.
Nu zie ik zo veel verschillende soorten ''G pens'' en vraag ik me af.. Wat is nou het verschil?

Je kunt tegenwoordig kiezen uit een:
-G PRO
-G Pen
-Micro G
-G Slim

Mijn vraag: Wat is het verschil tussen deze boven aangegeven Vaporizers?
Is het de vorm wat de verschil maakt? of de hoeveelheid wat er in kan?
(Geen idee waar ik het over heb? Zie: http://www.grencoscience.com/collections/vaporizers
En scrol naar onderen voor de verschillende Vaporizers waar je uit kunt kiezen..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rieneke1
9 jaar geleden
Vapen is prettig en je bespaart veel wiet, maar ik zou nog wat langer doorsparen.
Vaak treedt er bij die goedkope dingen toch verbranding op.

Antwoorden (1)

Achter die link staan wat verschillen vooral ''disposables'' (=wegwerp) en niet wegwerp. Die laatste veel duurder ook.

Op de foto bij deze vraag zijn de afbeeldingen eronder een verschil. Of er èn wax in kan èn ook droge stof zoals tabak en wiet of/en de vloeistoffen (e-vloeistof).

Wax is net zoiets als e-vloeistof maar dan veel dikker en veel minder vloeibaar.