Is het mogelijk om de krant op een e-reader te lezen?

Ik heb een digitaal abonnement op de Trouw en ben in het bezit van de Koba Aura e-reader.
Aangezien de Trouw ook een abonnement beschikbaar heeft waar je gratis een e-reader krijgt, leek het me logisch dat je de krant daar dan ook op zou kunnen lezen. Het lukt me echter niet om dit voor elkaar te krijgen.
Iemand ervaring/suggesties?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.4K
SimonV
9 jaar geleden
Je krijgt deze e-reader bij Trouw. Dus het zou moeten werken.
http://abonnement.trouw.nl/aanbieding-1?otag=9f8ydb

Antwoorden (1)

Als u de digitale versie van de krant geopend heeft via Trouw, kunt u daar met de knop "print"(rechtsboven het artikel) een PDF-versie van maken, als u deze vervolgens opslaat en op uw e-reader plaatst, zou u het moeten kunnen openen en lezen.