Kan je een mobiel zonder frontcamera. Toch iets kopen waardoor je een frontcamera krijgt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als er geen frontcamera op zit, kan die er niet op gezet worden.
bamibal
9 jaar geleden
Een spiegel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt speciale lenzen voor het scherper maken van je fotos ofzo maar miss bestaat er een dat je het kan om draaien of je knutselt zelf met een spiegel ofzo wat inelkaar of bouwt zo een lens om maar het ziet er niet echt charmant uit haha
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe knutsel of bouw je dat dan? @sasagirl19?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
? Want dan wil ik dat graag maken @Sasagirl19

Antwoorden (2)

Nee, een mobiel zonder frontcamera heeft geen lens/zoeker aan de frontzijde. Inwendig is deze mobiel ook niet geschikt gemaakt voor een frontcamera, dus het omschakelen van de ene naar de andere camera.
jc54
9 jaar geleden
nee helaas niet, wat je wel kunt doen is als je een fototoestel hebt even kijken naar de oplader van je mobiel en misschien kan je het stuk dat in het stopcontact moet eraf halen en dan hou jee een USB stick over en die kan je inpluggen in je fototoestel en anders moet je eerst de foto's op je pc zetten en dan op je mobiel zodat je alsnog wel foto's kan maken en op je mobiel zetten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Huh? Zit je te trollen?