Is er een verschil tussen een Apple adapter en een "normale" adapter?

Daarbij gaat het om een usb power adapter, waarbij een apple adapter al snel 20euro is,en op andere sites kost een zo'n simepele ding 5euro.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vormgeving, kleur, een appel er op?
Vanuitgaand dat het vermogen wel het zelfde is...
Ritsuka
9 jaar geleden
Vaak leveren die gewoon niet genoeg vermogen om je Apple apparaat op te laden

Het beste antwoord

Er zit wel degelijk een verschil in adapter. De adapter van Apple geeft vaak een veel zuiverder stroom in vergelijking met de goedkope adapters. Wel is het zo dat er ook weer verschil zit in kwaliteit van de goedkope adapters. Zie de bron voor meer informatie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wij van wc-eend adviseren... :)
Die van de Hema doet het zelfs beter. (voor minder dan een derde van de Apple prijs)

Andere antwoorden (1)

Een Apple adapter heeft een lightning stekker en een normale heeft micro-usb.
Dat een Apple duurder is is algemeen bekend en geaccepteerd.