Met ongeveer 230 km/h of harder rij je van de foto af. Dit geld in ieder geval voor de originele flitspalen.

De nieuwe digitale flitspalen durf ik geen garantie over te geven.

Tip: niet proberen :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Is eens getest bij Topgear. De Engelse flitspaal flits niet meer nadat er harder dan`170mp/h wordt gereden. of dit ook zo met de Nederlandse flistpaal is durf ik niet te zeggen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik geloof dat de grens in nederland rond de 250 km per uur ligt..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de meeste snelle auto's zijn begrenst op 250 km/u, bovendien sta je altijd in de file
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Mythbusters luktte het met 245 miles per uur (ongeveer 390 km/h). Dat was natuurlijk in de VS, dus misschien gelden hier andere maxima.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je de lichtsnelheid haalt flits hij in ieder geval niet meer