Ik had een elektrische step maar hij heb 2 tot 3 jaar stilgestaan. is de accu nu lui ?

Ik had een elektrische step maar hij heb 2 tot 3 jaar stilgestaan. De accu doet het wel als je de stekker in het stopcontact doet. Maar zodra je hem eruit haalt doet die helemaal niks meer. is mijn accu nu lui ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Nee, je accu is niet lui. Hij is niet meer. Dood. Overleden. In de accu-hemel. Kasjewijle.
Geen enkele accu vindt het lekker om jaren verwaarloosd te worden, dan moet ie naar het chemisch afval.

(O ja, je denkt dat ie het weer doet in het stopkontakt, maar dat is de voeding, niet de accu)
escape
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke escape ik moet dus een nieuwe accu's kopen voor mijn elektrische step
bedankt voor je antwoord mvr Arjan