mijn ipod is gebarsten . Hij laade toen nog goed op , maar soms komt er te staan ' opladen niet ondersteunt met dit accesoire' wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

dan ligt dat misschien aan de oplader, want ik had ook een ipod en die was ook helemaal gebartsen maar hij laden gewoon op...
en ik had ook de oplader een paar keer moeten vervangen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of aan de oplaadaansluiting in de iPod zelf.
De iPod laadt niet op omdat de officiele originele lader niet wordt gebruikt, waarschijnlijk is de lader die je gebruikt niet gelicenseerd door Apple.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar misschien werkt hij niet meer door een nieuwe update van ios
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus u heeft iOS 7 niet erop staan, dat is een erg vreemd geval...!
Hoe is je telefoon gebarsten? Doordat hij uit je handen op de grond of iets dergelijks viel? Mogelijk is tijdens de val de aansluiting van de interne lader beschadigd geraakt. Dit hoef je niet meteen door te hebben, maar kan ook pas een tijd later als probleem gaan spelen.

Andere opties zijn kunnen ook zijn:
Een verkeerde kabel, een gebroken kabel of een fout in het besturingssysteem (na een update).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ai, dat is niet de mooiste plek om te vallen.
Als de telefoon nog binnen garantie valt, kun je proberen om de telefoon te laten repareren. Let op dat ze de reparatie mogelijk niet aannemen omdat je hem zelf hebt laten vallen.