Hoe kan ik 3D films kijken op mijn laptop?

In de bioscoop heb ik een 3D-bril met het opschrift XPAND 3D PASSIVE gekregen. Nu wil ik met deze bril op mijn laptop 3D films kijken. Hoe kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
kan niet
Ritsuka
10 jaar geleden
je kunt afhankelijk van je videokaart soms wel spellen spelen met een rood-groen brilletje

Het beste antwoord

De Passive 3D bril die je gekregen hebt bij de bioscoop werkt alleen op een 3D passive ondersteunde scherm, sommige laptops hebben dit. Als je laptop scherm 3D is kan je een film in 3D kijken. Let wel op dat de film ook in 3D moet zijn. Kwestie van afspelen en je 3D functie op je laptop scherm aanzetten en dan zou het moeten werken. Ik heb passive 3D monitor en tv. Dit is dus niet het rood/groen wat youtube aanbiedt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je laptop geen 3D-scherm heeft, gaat dat niet lukken.

Toegevoegd na 2 minuten:
En als je laptop wel een 3D-scherm heeft, dan is het gewoon een kwestie van een 3d-film afspelen.
bamibal
10 jaar geleden
Het is inderdaad een kwestie van een in 3D opgenomen film. Deze moet in twee lagen zijn opgenomen. (Rood en groen). Echter zijn deze films in de bioscoop van dusdanig hoge kwaliteit dat ze moeilijk te vinden zijn. Je zou speciaal in de winkel op zoek moeten naar 3D films.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het opschrift van je bril is mij onbekend maar als het rood en blauw is (anaglyph) kun je op YouTube 3d als zoekterm invullen, daar zijn veel 3d-filmpjes beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zijn geen anaglyph brillen: https://www.google.nl/search?q=XPAND+3D+PASSIVE&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=4CRSU4vkPMnrOp6BgeAJ&ved=0CAkQ_AUoAg&biw=1280&bih=733
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt gelijk en ik schaam me diep. Je negatieve beoordeling heb ik verdiend.
Nou, prettig paasweekend toch gewenst.