Ik heb op mijn iPhone en iPod hetzelfde Apple-ID, op mijn iPod werkt iMessage wel maar op mijn iPhone niet, hoe kan dit?

Ik heb pas een iPhone gekocht, op mijn iPod werkt iMessage gewoon, op mijn iPhone eerst ook maar nu opeens niet meer, als ik iMessage aan zet moet ik inloggen en ik heb hetzelfde Apple ID als op mijn ipod, maar het lukt dan niet terwijl het wel de goede emailadres is en wachtwoord, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op iPhone is IMessage gewoon bij berichten ,als je naar iemand met een iPhone of iets dergelijks een bericht stuurt ,staat er bovenaan IMessage .

gr