Appel doet niet aan reclame op tv en heel af en toe reclame op de computer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reclame op techsites/nieuwssites door artikelen die de techsites zelf schrijven. Als er een gerucht gaat dat er een nieuwe iPhone/iPad aankomt dan gaan alle bellen rinkelen. Daarna volgt mond-op-mond-reclame, de techlezers en gadgetfreaks gaan dan op het werk orakelen over de nieuwe iDevices. Als dan het product uit is krijg je nog nieuwsitems door alle mensen die voor de winkel gaan slapen en de hype is compleet.

Apple hoeft dus amper aan reclame te doen, dat doen hun fans voor hun.

Toegevoegd na 55 seconden:
In Amerika heeft Apple soms wel reclames op tv, die zie je hier dan meestal niet.