mijn tablet gaat niet meer aan wat moet ik doen?

Ik heb een Samsung galaxy tab 2 7.0 en hij gaat niet meer aan. s'Ochtends toen ik hem aan wou zetten deed hij het niet meer. Ik had hem de avond ervoor niet helemaal uitgeschakeld maar gewoon op het aan uit knopje gedrukt zodat hij niet meer aan stond. Ik heb hem nog geen jaar en hij heeft geen water klem en druk schade gehad. Mijn tablet heeft het wel al een keer eerder gehad. Toen moest het moederbord vervangen worden maar dat was maar 4 maanden geleden. Ik kan mijn iet voorstellen dat dat weer moet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij mij is zoiets ook al eens gebeurt, meestal druk ik dan heel lang op de 'uit' knop en als dat niet werkt steek ik hem in de lader en wacht tot hij terug werkt. Als dat ook al niet helpt zou ik hem naar de winkel waar je hem kocht brengen en hem laten maken.

De batterij eruit halen (als dat kan). Werkt dat niet? Dan moet ze zorgen voor een nieuwe batterij. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Toegevoegd na 59 seconden: -De batterij eruit halen en er opnieuw inplaatsen. Bedoel ik

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100