Welke monitor of tv kan ik het beste kopen?

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor/tv. Op dit moment heb ik een tv met scart, VGA en HDMI aansluiting en een monitor (1280x1024) met alleen een VGA aansluiting. Mijn monitor is qua grootte wel prima, maar ik kan mijn PS3 er niet op aansluiten en mijn tv gaat binnenkort met mijn broer mee op kamers... Dus zou ze graag willen vervangen door een Full HD TV of monitor (1080p) met een scart, VGA en HDMI aansluiting.

Als het mogelijk is probeer ik rond de €150 te komen.

Als je suggesties hebt, hoor ik het graag.

Alvast bedankt,

Brent

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is het goedkoopste wat ik zo kon vinden. http://tweakers.net/pricewatch/310085/samsung-t22b300ew.html

Kijk eens op tweakers.net/pricewatch en kieskeurig.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
echt slechte LCD tv's zijn er niet echt, als je maar een beetje bij de geijkte merken blijft, Samsung, LG, philips en zo. Dat goedkope spul van Salora en zo is echt troep (eigen ervaring)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thanks! Ik heb aardig wat monitoren/tv's kunnen vinden en verglijken, erg handig.