Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het snoer vinden voor het voetpedaal van de Husqvarna 1100?

Ik kan het snoer buiten de EU bestellen, echter denk ik dat dit ook in Nederland verkrijgbaar moet zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
666

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is een machine uit 1989, die zul je niet gemakkelijk meer kunnen vinden, ik zou het proberen bij een goede naaimachinehandel die dealer is van Husqvarna. Ik weet niet waar je woont, maar onderstaande winkel in Apeldoorn bevalt mij erg goed, men wil daar echt met je mee denken. Misschien past een snoer van een later model ook, of kunnen ze er tweedehands aankomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Leeftijd van de machine maakt niet uit. Mijn Pfaff is van 1955 en wordt gewoon gerepareerd bij de naaimachinehandel. ( Bij Matti)
Ivana
10 jaar geleden
Mijn Pfaff heeft een nieuw voetpedaal gekregen omdat het vorige van metaal was en dat vond men redelijk gevaarlijk. Een nieuw snoer werd ook bijgeleverd. Dat hoeft niet noodzakelijk van Husquarna te zijn toch?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat weet ik niet. Niet alles past op elkaar. Ik heb zelf verschillende machines, met allemaal andere stekkertjes en snoeren aan het voetpedaal. Maar er is misschien best wat te knutselen. Bij een goeie naaimachinevakhandel kunnen ze je prima informeren over de mogelijkheden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding