Tv programma's op teletekst : waarom is de dagindeling niet op aparte nummers zoals op de Duitse tv zenders?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vaak (ook zonder schotel, kabel etc.) worden ook via DVB de programmering doorgegeven ( Electronic Program Guide ) en Teletext is echt iets wat geen lang leven beschoren meer is. DVB is trouwens voor de "Free to air" channels ( Gratis te ontvangen kanalen ) voor nog geen € 20 bij een bekende Duitse supermarkt keten regelmatig in de aanbieding, zit alles op wat teletext niet heeft. In mijn geval (UPC) heb ik al helemaal geen TV gids nodig want dat zit standaard in het kastje. Bij KPN Experiabox is het ook al ingebouwd en Ziggo heeft ook die mogelijkheden. Wat ZEER RAADZAAM is, probeer een gewone coax aansluiting om je aansluiting te configureren, afhankelijk van je provider zal deze automatisch naar je zenderinstellingen zoeken. Succes!