Hoe heet zn apparaat dat je telefoon kan opladen als je bijv. geen lader bij de hand hebt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (4)

Mobiele oplader, solar oplader, powerbank, diverse benamingen....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is een veel te dure variant! Je kan het er voor de helft krijgen van dat prijs.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier: http://www.s-charger.nl/home/ Ideaaaaal en goedkoop!!! :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik geef alleen maar antwoord op de vraag met een paar voorbeelden. Ik suggereer niet dat dir de enige of beste oplossing is....
Een noodlader! Die werkt op AA-batterij(en), en kost iets van € 5,00 t/m € 10,00

Hier heb je een voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Kan je die batterijen opladen? Of kan je oplaadbare batterijen in dat ding gebruiken? Ik kende deze nog niet namelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het lijkt me handig!
Hier: http://www.s-charger.nl/home/

ideaal en goedkoop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een knijpkat; ook gebruikt in WOII als men geen stroom had.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zijn alleen zaklantaren.