kun je elk e-book op elk merk en type e-book reader lezen?

ik heb een Kobe reader. ik wil een sony aanschaffen. kan ik de boeken die ik op de kobe kon lezen, ook lezen op die sony (of een ander merk)?

Toegevoegd na 20 minuten:
naar aanleiding van eerste reactie. klopt dat echt? dat zou betekenen dat je gedownloade boeken (dat gaat via pc) zomaar naar alle readers kunt overzetten. dus kun je een e-book makkelijk en gratis met iedereen delen?

Toegevoegd na 20 minuten:
naar aanleiding van eerste reactie. klopt dat echt? dat zou betekenen dat je gedownloade boeken (dat gaat via pc) zomaar naar alle readers kunt overzetten. dus kun je een e-book makkelijk en gratis met iedereen delen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Op de sony kun je evt. ook andere software zetten, als je bijvoorbeeld strips lezen wilt (wel in zwart wit)

Toegevoegd na 1 uur:
Als je eigenaar bent van de boeken dan kan dit.
ik heb zo'n 7000 boeken die ik deel met m'n pa. hij heeft een kobe, ik een sony.