mijn samsung galaxy s plus, komt nu altijd een kader op van de toepassing startpagina proces com.sec.android.app.twlauncher is onverwachts gestopt?

dus ik kan niks meer doen met de gsm

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Klinkt als een geheugenprobleem. Het betekent dat je homescreen launcher is gestopt. Meestal door op de home knop te drukken komt ie wel weer terug. Heb je er vaker last van? Dan kun je proberen je toestel even uit en dan weer aan te zetten. En als het probleem dan nog steeds vaker terug komt zul je moeten kijken of je misschien progjes eraf moet gooien om geheugen vrij te krijgen.

In het uiterste geval kun je ook je teostel helemaal terug zetten naar fabrieksinstellingen. Dan weet je zeker dat het probleem verholpen is. Maar dan moet je wel je toestel helemaal opnieuw instellen.