Heb je voor een iPad een simkaart nodig? Of kan ik deze verbinden met mijn iPhone persoonlijke hotspot?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (3)

Je kan je iPhone gebruiken als hotspot! Je zet je persoonlijke hotspot aan op je iPhone, dan ga je op je iPad naar wifi netwerken klik je daar op en zoek je je eigen iPhone, klikt de code in en dan staat er boven op t scherm als t goed is een verbonden teken! En op je iPhone 1 verbinding via persoonlijke hotspot!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan het met een persoonlijke hotspot doen, maar dit zal je databundel echt opvreten en het internet is dan waarschijnlijk niet zo snel, omdat het internet wordt gedeeld door beide toestellen. Het beste wat je kan doen is gewoon een apart simkaart of de wifi verbinding van je huis gebruiken (als je thuis internet).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met Vodafone Prepaid en mijn laptop verbruik ik met multiplayer race-games superweinig MB, soms maar 20..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat komt omdat games heel weinig mb gebruiken met multiplayer en online... En met internetten en youtube gebruik je heel wat mb.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou, met internet, games en youtube verbruik ik echt niet zo veel MB.
Het hangt van de type iPad af. Je hebt het WiFi model en het 3G model. Bij de WiFi model kun je alleen gebruik maken van hoe kan het ook anders een WiFi spot, en met het 3G model heb je de mogelijkheid ook een simkaart er in te doen. Maar ook met het 3G model kun je op het WiFi netwerk. Verder heb je via oa T-mobile tegenwoordig alweer abonnementen met onbeperkt internet (dergelijke abonnementen kun je vergelijken op oa www.sim-kaart.eu , kan de moeite zijn om een dergelijke simkaart er bij aan te schaffen wanneer je geen wifi spot hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naja, als Jamiie een iPhone heeft en z'n persoonlijke hotspot gebruikt, is er een wifi spot. En als de iPhone geen ontvangst heeft, heeft de SIM-kaart in de iPad waarschijnlijk ook geen ontvangst... maar voor de rest heb je gelijk.